Kappeli on S-ryhmän suurin ravintola ja yksi Suomen tunnetuimpia ravintolabrändejä. Kappelissa on osaava tiimi, joka pystyy vastaamaan erinomaisesti asiakkaiden odotuksiin. Hyvä johtaminen, erinomainen perehdyttäminen, tuoteosaaminen ja ruoan valmistamisen taito ovat Kappelin asiakastyytyväisyyden kulmakiviä. Ravintolan menestys, tuloksellisuus ja laatu ovat pitkälti Santerin kädenjälkeä.
Santeri on johtanut Kappelin läpi haastavan korona-ajan ja suuren perusparannusprojektin. Espan Helmen kirkastaminen on tehty pieteetillä vahvuuksia vahvistaen ja kehityspotentiaalit tunnistaen. Kappeli on Santerin osaavissa käsissä puhkeamassa entistä upeampaan kukoistukseen.
S-market Sokos Helsingin marketpäällikkö Ari Kemppainen on johtanut haasteellisessa koronatilanteessa työryhmäänsä erinomaisesti. Hän sopeutti toiminnan nopeasti uusiin olosuhteisiin ja oli aktiivisesti mukana tukemassa ketjun muita yksiköitä haastavassa tilanteessa. Ari johtaa työntekijöitään edestä, osallistuu aktiivisesti päivittäiseen tekemiseen ja on mukana arjen haasteissa ja onnistumisissa. Ari on ilmiömäinen hengennostattaja, ja muistaa vaikeanakin hetkenä kannustaa ja tuoda esille positiivisuutta.
Ari on nostanut seitsemän vuoden aikana S-market Sokos Helsingin ketjun yhdeksi lippulaivamyymäläksi. Hän on kehittänyt määrätietoisesti toimintaa ja pystynyt kaikkien mittareiden valossa parantamaan tuloksia vuodesta toiseen.
Lämpimät onnittelut Santerille ja Arille, ja kiitos tekemästänne hyvästä työstä!