Esihenkilöpäivässä palkittiin hokelantolaisia hyvästä johtamisesta ja voittavan asiakaskokemuksen mahdollistamisesta


Mikä tekee asiakaskokemuksesta voittavan? Millainen esihenkilötyö mahdollistaa erinomaisen asiakaskokemuksen syntymisen? Minkälainen voima on kohtaamisella? Muun muassa näihin kysymyksiin syvennyimme viiden sadan hokelantolaisen voimin vuoden 2024 Esihenkilöpäivässä.

12.06.2024

HOK-Elannon jokavuotista esihenkilöpäivää vietettiin 6.6. Tennispalatsissa järjestetyssä tapahtumassa kuultiin toimitusjohtaja Veli-Matti Liimataisen ajankohtaiskatsaus, Sokoksen oman Emmi Savolaisen ”Myy mielihyvää kulttuurimatka” -esitys sekä Kalle Ruuskasen inspiroiva ja provosoivakin esitys asiakaskokemuksen anatomiasta.

Perinteen mukaan, Esihenkilöpäivässä palkittiin menestyneitä arjen sankareita eli tehtävissään ansioituneita hokelantolaisia esihenkilöitä. Tänä vuonna palkintoja jaettiin erityisesti voittavan asiakaskokemuksen mahdollistamisesta. Palkitut noutivat diplominsa lavalta raikuvien aplodien säestämänä.

Yhdessä toimintaamme ja hokelantolaista kulttuuria kehittämällä mahdollistamme asiakkaillemme voittavan asiakaskokemuksen.

Lämpimät onnittelut vuoden 2024 Esihenkilöpäivässä palkituille hokelantolaisille. 💚

Esihenkilöpäivässä 2024 palkitut hokelantolaiset

Oona Tuononen, Alepa, Myymäläpäällikkö

Jari-Pekka Laitinen, S-market, Marketpäällikkö

Markus Järvinen, Prisma, PT-päällikkö

Riia Rissanen Hautaus- ja lakipalvelut, Toimistonhoitaja

Emmi Kangas, Emotion, Palvelupäällikkö

Anne Pennanen Ravintolat, ravintolapäällikkö

Anna Kuningas Ompa, Myyntivastaava

Merja Loikkanen, Alepa, Myymäläpäällikkö

Matti Ollikainen, Ravintolat, ravintolapäällikkö

Sari Sormunen, Prisma, KT-päällikkö

Jani Laitinen, ravintolat, keittiömestari

Jenni Korpinen, Alepa, Myymäläpäällikkö

Noora Viertola, ABC, Kenttäpäällikkö

Irmeli Kuusisaari, S-market, Marketpäällikkö