– Hienoa päästä avaamaan täysin uusi yksikkö. Tulemme olemaan avoinna 24/7, myymälä laajentaa ruoan verkkokaupan kapasiteettia ja valikoimatyössä huomioimme asiakkaiden toiveet. Hyvä sijainti Kehä I ja Pukinmäen aseman kupeessa mahdollistaa vaivattoman asioinnin. Myös oma pysäköintihalli löytyy, summaa S-market Pukinmäen marketpäällikkö Henri Jalonen. 

Jalosen mukaan myymälän valikoimatyössä alueen asukkaat ovat olennaisessa roolissa. Kasvavat ruokatrendit huomioidaan ketjussa yleisesti, mutta asiakkaiden antamat tuotetoiveet auttavat valikoimatyön räätälöinnissä vastaamaan paikallisia tarpeitaMyymälässä asiakkaiden esittämät toiveet korostetaan erillisillä hintakaulureilla.  

– Vaikka koronatilanne on tuonut omat haasteensa avaukseen liittyen, olemme pysyneet aikataulussa. Emme tule järjestämään avaukseen liittyvää isoa tapahtumaa, jotta pystymme varmistamaan turvallisen asioinnin myymälässä, Jalonen toteaa.  

Omia tuotetoiveita voi esittää kaikkiin HOK-Elannon S-market-ketjun myymälöihin sinuntoive.fi -palvelussa.  

Ruoan verkkokaupan noutopisteverkosto laajenee

S-market Pukinmäen yhteyteen avataan myös ruoan verkkokaupan noutopiste. Uuden yksikön liittyminen ruoan verkkokaupan keräilymyymäläksi tulee myös parantamaan verkoston kapasiteettia kotiinkuljetuksissa. S-market-ketjussa kotiinkuljetuksen saa jatkossa jopa samalle illalle.  

S-market-ketjun noutopisteverkostoon kuuluu tällä hetkellä S-market Pukinmäen lisäksi S-market Columbus, Arabia, Klaukkala sekä Mäntsälä. Kotiinkuljetusalue kattaa koko HOK-Elannon toimialueen.  

Ruokatorin tarjonnassa huomioitu arki ja juhla

– Suosittelen tutustumaan Ruokatorimme tarjontaan. Valikoima on monipuolinen, ja vaihtoehtoja löytyy kaikkiin tarpeisiin. Pizzaperjantaita silmällä pitäen kannattaa tutustua Ruokatorilla valmistettuihin napolilaisiin pizzoihin, ja piknik-eväitä kerätessä napata matkaan valmiit tapas-lautaset, Jalonen vinkkaa.  

HOK-Elannon S-market-ketjussa Ruokatorien uudistaminen kuuluu myös vanhojen myymälöiden konseptiuudistukseen. Tarjonta monipuolistuu, sesongin kalatuotteita tuodaan paremmin esille ja palvelutarjonnassa asiakkaiden arkeen ja juhlaan tuodaan helpotusta. Asiakas voi esimerkiksi hankkia kalan maustamiseen tarvittavat mausteet Ruokatorin maustebaarista, ja kalat fileoidaan toiveiden mukaisesti.

Sähköautojen latauspisteverkosto laajenee

S-market Pukinmäen pysäköintitilojen yhteyteen avataan myös ABC-ketjun seuraava sähköautojen latauspiste. HOK-Elannon tavoitteena on rakentaa vuoden 2021 aikana yli 200 latauspistettä toimialueensa Prismojen ja S-marketien yhteyteen.  

– Jo nyt jokaisessa alueemme Prismassa on voinut ladata hybridi- tai sähköautoa, mutta jättihankkeen myötä laajennamme latausverkostoa merkittävästi ja tarjoamme jatkossa kattavasti myös pikalatausta. S-market Pukinmäen latauspiste pyritään avaamaan asiakkaiden käyttöön huhtikuun aikana, kertoo ABC-ketjujohtaja Hannu Houni. 

Yhteensä latauspisteitä tulee kahdeksan, joista neljä on pikalatauspistettä. Uudesta laitteistosta haetaan ensin käyttökokemuksia ja asiakkaille tarjotaan mahdollisuus ilmaiseen lataukseen. 

Laaja uudistushanke puolivälissä

HOK-Elannolla on käynnissä mittava hanke, jonka aikana se uudistaa kaikki S-marketit Uudellamaalla ja Keski-Uudellamaalla. Uudistushanke alkoi viime vuonna ja valmista on määrä tulla alkuvuodesta 2022. Remontin myötä kaikki S-marketit saavat uuden, raikkaan ja avaramman ilmeen ja tuotetarjontaa kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveita.  

S-market-ketjun laajan remonttikierroksen lisäksi HOK-Elanto investoi vuoden 2021 aikana myös täysin uusiin yksiköihin. Vuoden 2021 aikana Pukinmäen lisäksi HOK-Elanto avaa uudet S-marketit Nöykkiöön, Hakaniemeen sekä Torpparinmäkeen. 

Emme järjestä avajaisiin liittyvää erillistä avajaistempausta, jotta pystymme varmistamaan turvallisen asioinnin myymälässä. 

 

S-market Pukinmäki 

Eskolankaari 2, 00720 Helsinki 

ma-su 24/7 

www.sinuntoive.fi 

 

– Viime kevään kysyntäpiikin jälkeen tilausmäärät ovat kasvaneet tasaisesti. Korona-aika on kasvattanut kysyntää valtavasti, ja välillä vapaita toimitusaikoja on joutunut hakemaan viikonkin päähän. HOK-Elannon ravintolahenkilökunnan siirtyessä marketkaupan puolelle saamme kaivattuja lisäkäsiä ruoan verkkokaupan tilausten käsittelyyn, ja pystymme kasvattamaan kapasiteettiamme, toteaa HOK-Elannon verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua.

HOK-Elannossa ruoan verkkokauppa tukee kivijalan liiketoimintaa, ja kaikki tutut kuluttajabrändit palvelevat myös verkossa

Alepa-ketjun valttina on nopeus, tilauksen saa kotiovelle kannettuna samaksi illaksi. Prisman päivittäistavaravalikoiman lisäksi tilattavissa on myös räätälöity valikoima käyttötavaratuotteita, jotka toimitetaan ruokaostoksen yhteydessä.

– Alepan ja Prisman lisäksi myös S-market ja Food Market Herkku palvelevat verkossa. Toimitusalueemme laajeni koko HOK-Elannon toimialueelle S-marketin tultua mukaan, ja Food Market Herkku tuo palvelutorien tarjoaman omana erikoisuutena mukaan kattaukseen, Ranua summaa.

Noutopisteet tuovat joustoa nettiostajalle

Kotiinkuljetuksen lisäksi ruoan verkkokaupan tilauksia voi tilata myös noutopisteille. Valmiiksi kerätyt ostokset ovat noudettavissa valitun noutoajan puitteissa, joka tuo joustoa arkeen.

– Noutopisteillä kuluttaja pystyy itse sovittamaan noutoajan omaan aikatauluunsa, ja saa siten myös joustoa arjen kiireisiin, Ranua kertoo.

4 kysymystä koskien ruoan verkkokauppaa

Avoimet toimitusajat ovat monen päivän päässä, miksi?

Ruoan verkkokaupan tilaukset tehdään usein noin viikkoa ennen varsinaista toimitusaikaa. Etenkin alku- ja loppuviikon toimitusajat ovat kysyttyjä, ja varattu kapasiteetti voi myös juhlapyhien kynnyksellä täyttyä nopeasti.

Keräilykapasiteetin parantamista varten siirrämme muun muassa ravintolapuolen henkilökuntaamme ruoan verkkokaupan keräilyyn. Jos halutun toimitusajan kapasiteetti on valitussa ketjussa jo täyttynyt, suosittelemme tarkistamaan esimerkiksi Alepan tai S-marketin toimitusajat. Ostoslista päivittyy, kun toimittavan myymälän vaihtaa palvelussa.

Voinko varata itselleni toimitus- tai noutoajan etukäteen?

Kyllä, kirjautuneena käyttäjänä toimituksen tai noutotilauksen voi varata etukäteen, ja päivittää ostoslistaa myöhemmin. Näin varmistat, että haluamasi toimitusaika on varattu juuri sinulle, vaikka et ehtisikään tehdä kaikkia ostoksia yhdellä kertaa.

Kirjautuneena voit muokata tilausta aina siihen saakka, kunnes se otetaan keräilyyn. Huomioithan, että tällä hetkellä osassa myymälöistä keräily voi alkaa jo yöllä, joten pyrithän muokkaamaan tilauksesi edeltävänä iltana klo 20 mennessä valmiiksi.

Tilauksen voi tehdä korkeintaan 7 päivän päähän, mikäli myymälässä on maksutapana ainoastaan verkkomaksu. Niissä myymälöissä, joissa on vaihtoehtona maksu toimituksen yhteydessä (Alepa Kauppakassi, Food Market Herkku, S-market Klaukkala, S-market Mäntsälä sekä Prisma Kaaren noutopiste), tilauksen voi tehdä myös tätä myöhäisempään ajankohtaan.

Lisää tietoa tilauksen tekemisestä löydät Foodiesta.

Onko ruoan verkkokaupan tuotteet laadukkaita, onko tuotteet kalliimpia myymälähintoihin verrattuna?

Kiinnitämme erityistä huomiota kerättyjen tuotteiden laatuun ja päiväyksiin. Kerääjät ovat saaneet laatukoulutuksen, jonka tavoitteena on varmistaa, että saat tilaukseesi aina parasta myymälässä tarjolla olevaa laatua.

Verkkokaupassa ei ole erillistä hinnoittelua, vaan maksat tuotteista saman, mitä kivijalkakaupassa. Toimituskustannuksia ei siis lisätä tuotteiden hintaan, vaan kuljetus- ja keräilykustannus veloitetaan erikseen. Edullisimmillaan noutotilauksen hinta on S-Etukortilla 3,90€, ja toimituksen Alepassa 4,90€ ja muissa ketjuissa 9,90€.

Tilauksen hintaan lisätään myös pakkausmateriaalimaksu, joka kattaa kaikki toimittamiseen käytetyt pakkausmateriaalit, kuten muovipussit tai pahvilaatikot. Pakkausmateriaalimaksu on 0,6 €  per tilaus. Pakkausmateriaalimaksun näet ennen tilauksen vahvistamista toimituksen hintaerittelystä. Prisma Kaaren noutotilaukset keräämme pantillisiin kestokasseihin, pantti on 3 € per tilaus.

En halua käyttää kotiinkuljetusta, mistä voin noutaa tilauksen?

HOK-Elannon noutopisteverkostoon kuuluu yhteensä 20 noutopistettä.

Prisman tilauksia voi noutaa seuraavista toimipaikoista:

Food Market Herkun tilauksia voi noutaa seuraavista Food Market Herkuista:

Alepan tilauksia voi noutaa Alepan keräilymyymälästä Vantaan Kartanonkoskelta, osoitteesta Hagelstamintie 34.

 

Lisätietoja

verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua, p. 010 76 60264

”Ruoan verkkokauppa kasvaa edelleen yli kaksinkertaisesti viime vuoteen verrattuna. Keväällä tilausmäärät räjähtivät muutamassa päivässä. Suosio on tasaantunut, mutta taso jäi selkeästi korkeammalle. Vastaamme kysyntään painamalla kaasua verkkokauppahankkeissa joka rintamalla. Tällä verkostolla olemme valmiina yllättäviinkin kysyntäpiikkeihin,” kertoo verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua.

Nyt myös S-marketit toimittavat kauppakasseja kotiin Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Tuusulassa

Kymmenen S-markettia aloittaa vaiheittain syyskuun aikana kotiinkuljetukset kotiovelle Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Tuusulassa. Ensimmäiset myymälät ovat jo avanneet kuljetuspalvelun. Moni arvostaa lähimmän myymälän tuttua valikoimaa. Siihen S-market-ketjun verkkokauppa pyrkii vastaamaan.

”Netistä tilatut kauppakassit saa kotiovelle tai noutopisteeseen seuraavaksi päiväksi pääkaupunkiseudulla. Tuomalla verkkokauppapalvelun nyt kaikkiin ruokakauppaketjuihimme Prismaan, S-marketiin, Alepaan ja Food Market Herkkuun asiakkaamme voivat valita vaivattomimman asiointitavan”, Ranua kertoo.

Ruoan nettitilaaminen on suosituinta lapsiperheiden keskuudessa, mutta ruoan verkkotilaaminen on kasvanut merkittävästi myös dinkkutalouksissa ja ikäihmisten keskuudessa.

Kysynnän kasvuun on tänä vuonna vastattu monin keinoin. HOK-Elanto laajensi Prisman kotiinkuljetuspalvelun kattamaan koko pääkaupunkiseudun kattavaksi ja avasi ruoan verkkokaupan noutopisteen jokaiseen Prismaan. Lisäksi avattiin kokonaan uusi ruoan verkkokauppa Food Market Herkulle sekä S-Market Klaukkalalle ja Mäntsälälle pikavauhdilla.

Ruoan verkkokauppapalveluiden vauhdittaminen ja uusien toimipisteiden avaaminen pääkaupunkiseudulla Prisma-, S-market, Alepa ja Food Market Herkku -ketjuissa on tarkoittanut satojen uusien kerääjien perehdyttämistä. Lisää henkilöstöä perehdytetään jatkuvasti.

Ruoan verkkokauppapalvelu on auennut seuraavissa S-marketeissa:  

Lähiviikkoina ruoan verkkokauppapalvelua saa myös seuraavista S-marketeista: S-market Itälahdenkatu Lauttasaaressa, S-market Kivenlahdentie Espoossa sekä S-market Jakomäki.

Ruoan verkkokaupan toimitusalueet ja -ajat: www.s-market.fi

Lisätietoja:
Jukka Ranua, verkkokaupan kehityspäällikkö, HOK-Elanto, jukka.ranua(at)sok.fi

Pääkaupunkiseudun nopein ruoan verkkokauppa Alepa on pian entistäkin nopeampi. Ruokaostokset voi tilata Woltin kautta kotiin seitsemästä Alepa-myymälästä ja saada kotiin toimitettuna alle tunnissa. Tilauksia voi tehdä myös ennakkoon, jolloin halutun toimitusajankohdan voi määrittää viiden minuutin tarkkuudella.

”Osalle asiakkaista nopeus on valttia. Haluamme tarjota pääkaupunkiseudulla asuville entistä monipuolisemmat vaihtoehdot ruoan verkkokauppatilauksiin ja Alepa panostaa pikatoimituksiin. Yhteistyökokeilu Woltin kanssa antaa meille hyvän näkymän siihen, miten pikatoimitukset otetaan vastaan ja miten asiakkaamme niihin suhtautuvat”, kertoo verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua HOK-Elannolta.

Seitsemän Alepa-myymälää aloittaa pilotin ravintolaruokien kotiinkuljetuksista tunnetun Woltin kanssa. Mukana ovat Alepa Tripla Pasilassa, Alepa Forum Helsingin keskustassa, Alepa Sture 27 Vallilassa, Alepa Herttoniemi, Alepa Sello Leppävaarassa, Alepa Otaniemi sekä Alepa Joosepinkuja Matinkylässä. Myymälöiden toimitussäde on noin 3,5-6 kilometriä linnuntietä myymälästä.

“Olemme valtavan iloisia, että pääsemme aloittamaan yhteistyön Alepan kanssa. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaille aikaa keskittyä heille tärkeisiin asioihin ja ylittää heidän odotuksensa erinomaisella palvelulla – nyt voimme tarjota tätä yhä paremmin myös päivittäistavaroiden osalta”, sanoo Woltin Suomen maajohtaja Henrik Pankakoski.

Kokeilu alkaa 17.6. kuuden Alepan voimin. Alepa Otaniemi tulee kokeiluun mukaan 22.6. Yhteistyö jatkuu syyskuun loppuun asti ja sen jatkoa ja laajentamista harkitaan asiakkaiden palautteen perusteella.

”Kokeilemme yhteistyötä nyt syyskuun loppuun asti ja keräämme opit ja kokemukset jatkosta”, Ranua kertoo.

Valikoimassa on noin 400 erilaista tuotetta kaikista tuoteryhmistä pois lukien pakasteet. Alkoholijuomia ja tupakkatuotteita ei voi toimittaa kotiinkuljetuksella. Tuotteet myydään Alepan hinnoin ja lisäksi tilaukseen tulee Woltin toimitusmaksu, joka on alkaen 3,90 euroa. Woltin kautta tehdyistä tilauksista ei voida myöntää Bonusta. Asiakkaat tekevät tilaukset Woltin sovelluksen tai verkkosivujen kautta. Alepan henkilökunta kerää ostokset myymälässä ja Woltin lähettikumppanit toimittavat tilaukset asiakkaiden kotiovelle.

Pääkaupunkiseudulla asuvilla on pian entistä monipuolisemmat vaihtoehdot ruoan verkkokauppatilauksiin. Prisman kotiinkuljetukset laajenevat kattamaan koko pääkaupunkiseudun kevään aikana alue kerrallaan. Kaikkiin pääkaupunkiseudun Prismoihin pyritään tuomaan ruoan verkkokauppatilausten noutopiste tämän vuoden aikana. Alepa panostaa entistä nopeampiin toimituksiin.

 – Tarjoamme uudenlaisia tapoja helpottaa asiakkaidemme arkea. Näin asiakas voi valita itselleen vaivattomimman asiointitavan. Ruoan myynti verkkokaupassa tulee moninkertaistumaan pääkaupunkiseudulla. Haluamme tarjota parasta palvelua myös tällä saralla, kertoo verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua HOK-Elannosta.
 

HOK-Elannon tavoitteena on saada kaikkiin pääkaupunkiseudun Prismoihin verkkokaupan noutopiste tämän vuoden aikana. Seuraava noutopiste avataan Herttoniemeen uuteen Prisma Hertsiin 19.3.  

Prisman kotiinkuljetus laajenee kattamaan koko pääkaupunkiseudun alue kerrallaan kevään aikana. Ruokakassit voi tilata kotiin jatkossa Helsingin, Espoon, Vantaan, Keravan, Tuusulan, Järvenpään sekä Hyvinkään alueilla.  Prisma Tripla aloittaa kotiinkuljetukset Helsingin keskustan alueella maaliskuun alussa. 

Alepa on pääkaupunkiseudulla nopein ruoan verkkokauppa. Alepa toimittaa arkisin klo 16 mennessä tehdyt tilaukset saman päivän aikana. Alepa tarjoaa jatkossa asiakkailleen entistä tarkempaa toimitusajan valintaa: asiakas voi valita tunnin aikaikkunan toimitukselleen. Alepan kotiinkuljetuspalvelu on saatavilla Helsingin, Espoon, Vantaan ja Nurmijärven alueella.  

Sekä kotiinkuljetukselle että noutopisteille on kysyntää 

Ruoan verkkokaupan osuus koko ruokakaupasta on Suomessa yhteensä noin 0,5 prosenttia ja pääkaupunkiseudulla noin 1,6 %. HOK-Elanto on kehittänyt ruoan verkkokauppaa viime vuosina merkittävästi: noutopisteitä on kuluneen kahden vuoden aikana tullut noin kymmenen lisää eri puolille pääkaupunkiseutua.  

Vuonna 2019 ruoan verkkokauppa kasvoi noin 30 % HOK-Elannon alueella. Myös Prisman kotiinkuljetusta on testattu Itä-Helsingissä ja Järvenpäässä viime vuonna, ja asiakkailta saatu palaute on ollut erinomaista.  Ruoan verkkokauppaa käyttävien asiakkaiden kirjo on laaja. Verkkokauppaa käyttävät sekä lapsiperheet että ikäihmiset. 

– Sekä kotiinkuljetuksen laajentamiselle että noutopisteiden lisäämiselle on tilausta. Esimerkiksi Itä-Helsingin alueella noin kaksi kolmesta valitsee mieluiten noutopalvelun ja kolmasosa kotiinkuljetuksen. Keskustan alueella kotiinkuljetus on suositumpi, kertoo Ranua. 

– Asiakkaat toivovat tarkkaa toimitusajan valintaa tunnin tarkkuudella ja saman illan aikana toimitettavia tilauksia. Alepa vastaa tähän tarpeeseen nopeudellaan, Ranua kertoo. 

Älykäs ostoslista osaa suositella suosikkituotteita ja nopeuttaa tilausta 

S-ruokakauppojen foodie.fi –ruoan verkkokauppapalvelussa otettiin käyttöön asiakkaiden toivoma älykäs ostoslista alkuvuodesta. Älykäs ostoslista poimii asiakkaan ostohistoriaan perustuen valmiiksi ne tuotteet, joita hän todennäköisesti haluaa. Suurin osa ihmisistä toimii tottumustensa mukaan ja merkittävä osa ostettavista tuotteista on samoja. 

Älykäs ostoslista ehdottaa viikoittain ostettavat tuotteet ja ennakoi harvemmin ostettavien tuotteiden, kuten pesuaineiden tarvetta. Lisäksi verkkokauppa tuo inspiraatiota suosittelemalla uusia tuotteita kokeiltavaksi. Älykäs ostoslista on käytettävissä selaimella ja matkapuhelimella iOS-sovelluksella. Android-sovellukseen ominaisuus tulee kesään mennessä.
 

S-ruokakauppojen ruoan verkkokauppa toimii foodie.fi-palvelussa, jossa on kerrottu kotiinkuljetuksen ja noutopisteiden tarkat tiedot ja avautumisajankohdat. 

Laajemmat kotiinkuljetuspalvelut alkavat maaliskuussa: 

  • Keskustan Prisma Tripla aloittaa kotiinkuljetukset Helsingin keskustan alueelle 2.3. 
  • Prisma Olari aloittaa kotiinkuljetukset 9.3. Etelä-Espoon alueella 
  • Prisma Kaari aloittaa kotiinkuljetukset 16.3. läntisessä Helsingissä 
  • Uusi Prisma Hertsi vahvistaa itäisen Helsingin ruoan kotiinkuljetusta 19.3. alkaen Itäkeskuksen Prisman lisäksi 

HOK-Elannon Prisma Kaaren verkkokaupan noutopisteessä alettiin kokeilumielessä vuoden alussa pakata asiakkaiden ostokset pantillisiin kestokasseihin. Asiakkaan tilaus pakataan kestokasseihin, ellei hän erikseen toivo muovikasseja.

 

Pantillisesta kassista peritään kolmen euron (3 €) panttimaksu ja 60 sentin pakkausmateriaalimaksu. Kun kassi palautetaan, asiakas saa kolmen euron alennuskoodin seuraavaan tilaukseen. Pakkausmateriaalimaksulla katetaan muun muassa kestokassien huollon sekä esimerkiksi hedelmien ja vihannesten pakkaamiseen käytettävien biohajoavien pikkupussien kustannuksia. Pakkausmateriaalimaksu veloitetaan myös muovikassitilauksista aiemman käytännön mukaisesti.

Kokeilun taustalla asiakkaiden palautteet muovin vähentämisestä.
– Kysyimme viime vuoden lopulla Alepan ja Prisman verkkokauppa-asiakkailta mielipiteitä parhaasta vaihtoehdosta ostosten kuljettamiseen. Tämä kokeilu on uusin askel kohti muovittomuutta, tavoitteenamme on hakea ratkaisua aidosti kierrätettävään materiaaliin, HOK-Elannon verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua kertoo.

Alepa Kauppakassissa sekä Prisma Itäkeskuksen ja Triplan noutopisteissä testataan pahvilaatikoiden soveltuvuutta verkkokaupan tarpeisiin. Asiakkaat pitivät laatikoista, mutta kierrätyksen kannalta laatikko ei ole kestävin ja ekologisin vaihtoehto. Laatikoille myös on kysyntää ja moni haluaa sen ensisijaisena.

Nyt kokeilussa olevat kassit on suunniteltu mahdollisimman toimiviksi myös ostostenkeräilijän työn kannalta. Palautuneille kasseille tehdään aistinvarainen arviointi puhtaudesta ja likaantuneet kassit pesetetään tarvittaessa.
– Hygienia on tärkeysjärjestyksessä ykkösenä, mutta turhat pesutkin kuormittavat ympäristöä, Ranua perustelee.

Pantti 3€/tilaus veloitetaan tilaushetkellä. Pantti palautetaan, kun asiakas palauttaa kassit seuraavan noudon yhteydessä. Palautus tapahtuu alekoodilla.

HOK-Elanto testaa parhaillaan pantillisia kestokasseja myös ”kivijalkakaupassa” Keravalla.